אירוע ההתגלות של ישוע

אירוע ההישתנות של ישוע

כמו תמיד:  מקצועי.     יסודי.     יפיפה.        תבורך יגאל.    דב אופיר

תודה רבה. נופים כל כך יפים מזמן לא ראיתי,  צילומים נפלאים וסיפור מעניין. לצערי לא קבלתי את הסרט הראשון.     רותי מיכאל

בוקר טוב יגאל
שוב תודה על שהכנסת אותי לתוך מבנה הכנסייה היפה אותו לא הצלחתי לראות בביקורי האחרון בהר.     שבת שלום. רותי שפריר.

בוקר טוב, יגאל.
תודה עבור עוד מצגת מצוינת שלך. האם חשבת להכין גם תרגומים לאנגלית?     סוף שבוע נעים לכם.      אדם  וינצה.

תודה יגאל על דביקותך במעשה האומנות שעולה בידך, נפעם מהידע הרב שצברת במרוצת השנים !!תפילתי והאמן לי שחבל על ידידיך שהם גם ידידיי האמור באלה שזכו, מתפלל בליבי שכול אלה אי שם למעלה, למעלה במרומים יתנו דחקות בחיוך שגם הם למעלה נהנים מה גי'נצ' החבר שלהם שאינו מרפה,   אל אלה גם אני הקטן באדם מאחל לך אייגוש המשך לשנים רבות.   יצחק רן.

היינו נוסעים קבוע בתור ילדים להר תבור, תודה על המידע המרענן ועל התמונות הנפלאות.
ברכותי - חווה קרין.

כרגיל, מ א ל ף  !!!
מעולם לא הייתי על התבור ולמרות שידעתי כי יש עליו כנסיה, לא תארתי לעצמי כמה היא יפה !תודה שהחכמת אותי. עכשיו יש מקום לתכנן טיול.
שבת שלום.   מרים- חיפה.

תודה רבה למוהיקני האחרון של מצגות, כולן להנאתנו.
רחל איצקוביץ.

הערכה לבבית. והוקרה לך, יגאל מורג, ידידי ומורי באהבת הארץ ושכיותיה.
כל מצגת שלך, מחממת את הלב. ומזכירה חוויות מלפני מעל כ- 70 שנה, וכהרגלי, אני מספר עליהן.     ובכן, לאחר מסע לקברות המכבים בהנחיית זאב וילנאי, לימים הפרופסור הנודע, יצאנו איתו בקיץ 1944 במסע משאיות עד עפולה, ומשם   ברגל במעלה גבעת המורה עד הכפר 'שולם' בפיסגה, אם אינני טועה, ולאחר שוטטות בכפר ושמיעת סיפורי התנ"ך אודות האתר והסביבה,- הקפנו את הפיסגה, וירדנו מצפונה לעבר הר תבור.  שם מזרחית לכפר דבוריה, עלינו במאמץ עצום, לעבר הכנסיות בראש ההר, ביקרנו בהן, ותוך כדי הסברי ההיסטוריה,  התפעלנו מיפי הקישוטים בכנסיה.   לאחר מכן ירדנו בשבילים נוחים יותר, לעבר כפר תבור, שם חיכו לנו עם המשאיות.     בהתנצלות,    על ההטרדה.        ברוך תירוש.

תודה גדולה. לדעתי צריך להראות וללמד בבתי הספר. נפלא.
רותי מיכאל.

שלום יגאל,
תודה על מצגת מעניינת ויפה של צילומים והסברים נלווים. למדתי משהו על ישו, היהודי שהצליח לייסד דת חדשה לעומת הרבה ניסיונות בתקופה ההיא שלא צלחו. בנערותי ואחר כך בשנות ה 60 ביקרתי על ההר אולם מאז לא הגעתי אליו. העמק למרגלות התבור מרהיב ביופיו.
אני לא זוכר שראיתי את המצגת על "אפיפניה". אשמח אם תשלח לי אותה.
תודה מראש ושבת שלום.  יורם הורביץ.

שלום לך מורג!
הפעם לקחת אותנו להר תבור,ולחג ההשתנות של ישו.      הסיפור מאוד מעניין, תמונות הנוף מעוררות התרגשות, זהו אחד המקומות הנפלאים והיפים בארצנו הקטנה. מעורר רצון לטייל שם. תודה לך!!!
הבת שלי מאוד התרשמה מהמצגות שאתה שולח. יש לה רצון להיכנס לרשימת התפוצה שלך.
אני שולחת לך את המייל שלה: [email protected].      בברכה חמה יהודית עמיהוד.